A Huawei csoport vezető e-brandje a Honor, Ament Amarillát, a Huawei korábbi marketingvezetőjét nevezte ki a magyar és az osztrák piac marketingkommunikációs és PR menedzseri posztjára.

Ament AmarillaA fiatal szakember 2018 végétől felel a globálisan is megújuló márka építésért ebben a két országban. Ament Amarilla műszaki menedzserként végzett a Budapesti Műszaki Egyetemen. Karrierjét 2009-ben kezdte építeni, először az OMV-nél dolgozott marketing gyakornokként.

Egy évvel később csatlakozott a Samsunghoz, ahol több mint négy évet töltött különféle marketing szakértői feladatok ellátásával. A Huaweihez, 2014. őszén csatlakozott marketingvezetőként és idén tavaszig töltötte be azt a pozíciót.

A Honor az egyik leggyorsabban növekvő olyan okostelefon márka, amely a digitális értékesítési csatornákra és digitális kommunikációra fókuszál. A brand 2014-ben debütált Kínában, Magyarországra 2014 végén érkezett. Alapvetően egy friss brandről van szó, mégis ma már 74 országban van jelen.

A Honor a Huawei csoporthoz tartozó vezető okostelefon e-brand, a két márka azonban élesen különválik a kommunikációban, a célcsoportban és az értékesítési csatornák terén is.Mindkét márkán külön, dedikált csapatok dolgoznak most már nem csak globális, hanem regionális és helyi szinten is. A márkával kapcsolatos tervek nagyon ambiciózusak a Honor öt éven belül a világ top 3 mobilbrandje közé szeretne bekerülni.