Budapesten nyitja meg üzleti megoldásokat kínáló európai központját a Ford Motor Company. Az autóipari nagyvállalat a Ford Business Solutions(FBS) Europe vezetésével a cég egyik régi „motorosát” Dieter Rogmannt bízta meg.

Dieter RogmannDieter Rogmann 1994-ben csatlakozott a Ford Motor Company csapatához, és az elmúlt 27 évben betöltött tervezési, marketing és értékesítési vezetői pozíciókban tett szert kellő tapasztalatokra. Legutóbbi posztján 2018 októbere óta dolgozott a Ford Európa ügyfélélmény-részlegének igazgatójaként, ahol fő feladata részeként átformálta a Ford, a márkakereskedők és vásárlók közti online és offline interakciókat is.

Új beosztásában Budapesten dolgozik majd, és innen irányítja az FBS Europe összes tevékenységét az európai régióban. Igazgatóként feladata lesz a Ford jövőbeli üzleti megoldásainak stratégiai irányítása Európában, az értékteremtés, a digitális átalakítás, valamint a végpontok közti (E2E) intelligens folyamattervezés alkalmazása révén.

Az FBS szervezethez számos olyan, már meglévő pénzügyi, tervezési, értékesítési, marketing és emberi erőforrás funkció került át, amelyek a Ford európai üzletmenetét és bizonyos globális tevékenységeit szolgálják.

A Ford az elmúlt tíz évben folyamatosan bővítette magyarországi tevékenységét. Ennek egyik fontos mérföldköve volt 2018, amikor Budapesten megnyílt a vállalat üzleti szolgáltató központj. Ez egyben egy budapesti regionális HR szolgáltató központ létrehozatalát is jelentette.

A Ford egyre növekvő magyarországi beszállítói hálózattal is rendelkezik: jelenleg több, mint 40 vállalat 69 ezer munkavállalója gyárt és szállít részegységeket a Ford üzemei számára.