Áprilistól Tanczenberger Andrea személyében ügyfél-elégedettségi menedzserrel bővült a Talk-A-Bot csapata.
Az új menedzser mostani váltását megelőzően szervezetfejlesztési, valamint belső kommunikációs tanácsadó, 2010-től a Bonafarm HR menedzsere és projekt koordinátora volt. Még korábban 2004-2010 között az Elcoteq HR igazgatója, azt megelőzően pedig, 1996-tól a General Electric-nél töltött be HR vezetői pozíciókat.
Tanczenberger Andrea menedzsment szakirányú közgazdasági diplomáját 1995-ben szerezte, 1993-ban mérlegképes könyvelői képesítést és pénzügyi diplomát is szerzett.
A chatrobotokkal és nagyvállalati belső kommunikációs eszközökkel foglalkozó vállalat megoldásait már több millió felhasználó ismeri. A cég legutóbb azzal tette magát ismertté, hogy a járvány idejére minden, magyarországi telephellyel rendelkező cég számára ingyenessé tette vállalati kommunikációs szoftverének kríziskommunikációs változatát, a CHEQ Krízist.
A megoldással a vállalatok vezetése és az alkalmazottak gyorsan, hatékonyan és titkosított formában tarthatják a kapcsolatot, akkor is, ha vannak köztük olyanok, akik nem rendelkeznek számítógéppel vagy e- maillel. A szoftvert jelenleg több mint 70 ezren használják.