Heikki Laine személyében új marketing igazgató érkezett az NNG autóipari szoftverszállító menedzsmentjébe. Az új vezető több mint 15 éves tapasztalattal rendelkezik a navigációs termékek piacán.
Heikki Laine elsősorban a versenyképes stratégiával, a terméktervezéssel és a portfóliókezeléssel foglalkozik majd. Személyében több területet is érintő professzionális tudással bővülhet az NNG csapata: a szakember korábban mérnökként, technológiai stratégaként és bejegyzett szabadalmi ügyvédként is szerzett tapasztalatokat.
Laine startupoknál és Fortune 100 vállalatoknál építette a karrierjét, mostani váltását megelőzően, a Cognata cég termék és marketing alelnökeként az önvezető járművek szimulációs szoftvereivel foglalkozott. Korábban a Honeywell repülőgépipari portfólióján dolgozott, és több mint 10 évet töltött a HARMAN-nál, ahol az autóipari termékek stratégiáját irányította.