Októbertől Takács Borbála lett a magyar e-kereskedelmi piacon jelentős portfólióval rendelkező Adevinta Classified Media Hungary Kft. marketing igazgatója.
A több mint húszéves ügynökségi tapasztalattal rendelkező szakember dolgozott az Arcusnál, a MediaComnál és a Havas Media Groupnál is. Az Adevintához az IPG Mediabrands-hez tartozó Universal McCann Hungary-től érkezett.
Digitális stratégaként a szakember elsődleges feladatai közé az újabb felhasználói körök megszólítása, a tranzakciós folyamatok szorosabb integrálása a digitális platformokba, valamint a felhasználói útvonal optimalizálása tartozik majd a Jófogás és a Használtautó.hu márkák esetében.
„Szakmai érdeklődésem és eddigi tapasztalataim alapján is nagyon közel áll hozzám az e-kereskedelmi szektor, amiben az Adevinta piacvezető márkákkal van jelen. Mivel a Jófogás és a Használtautó.hu médiafelületekként is jelentős szereplői a hazai kommunikációs ökoszisztémának, üzleti szempontból fontos a felhasználói bázis növelése és aktivizálása. Ebben a marketing területének is hatalmas szerep jut majd” –mondja Takács Borbála.
Az Adevinta Group 16 országban 6300 alkalmazottat foglalkoztató nemzetközi cégcsoport. A vállalat az eBay Classifieds Group felvásárlásával 2021-ben a világ legnagyobb apróhirdetési oldalait tömörítő szereplőjévé vált.
Hazai vállalata, az Adevinta Hungary, két piacvezető márkával, a Jófogás és a Használtautó.hu-val van jelen a hazai e-kereskedelmi piacon. A Használtautó.hu 2010-ben egy online autós magazin indításával, az Autónavigátor.hu-val, majd 2019-ben annak nyomtatott verziójával, az Autónavigátor.hu magazinnal bővítette portfólióját.