Elődje, Palocsay Géza közel 8 évig vezette a Jófogás és Használtautó.hu portálokat üzemeltető Adevinta Classified Media Hungary Kft.-t Az új ügyvezető Artsiom Rabtsevich, aki az Adevinta csoporton belülről érkezik ebbe a pozícióba.

Palocsay GézaPalocsay Géza, aki 2014 júliusa óta vezette a Jófogást és Használtautó.hu-t is tulajdonló Adevinta Hungary-t, idén januárban döntött úgy, hogy új szakmai kihívások elé néz. A vállalat irányítójaként jelentős szerepe volt a hazai e-kereskedelmi szektor fejlesztésében is. Március közepéig még személyesen támogatja a vezetőváltás folyamatát.

 

„Keserédes a búcsú, hiszen fantasztikus éveket töltöttem a cégnél, de mindig is tudtam, hogy egyszer majd meg kell hoznom ezt a döntést, hogy újra megújulhassak és azzal foglalkozzam, amit a leginkább szeretek: felépíteni valami meghatározót. Amikor csatlakoztam a csapathoz, alig 12 munkavállalónk volt és kevesen hittek abban, hogy a Jófogás hosszabb távon is megmaradhat a piacon. Később a Jófogás-OLX összeolvadás után szintén kevesen hittek abban, hogy nyereségessé lehet tenni a céget. 2017-ben, amikor a Használtautó.hu-t is átvettük, senki nem hitt abban, hogy újra növekedési pályára lehet állítani a terméket. Most több mint 130-an vagyunk és mind a Jófogás, mind a Használtautó.hu és a hozzá tartozó termékek meghatározóak és üzletileg is sikeresek” –foglalta össze Palocsay Géza.

Artsiom RabtsevichUtóda, a jogi végzettségű Artsiom Rabtsevich, aki 2017 decembere óta vezette az ugyancsak az Adevinta tulajdonában lévő belarusz Kufar e-kereskedelmi oldalt, február 15-én lépett a magyar leányvállalat ügyvezetői pozíciójába.

 

„Nagymértékű felelősség nehezedik most rám, de az elmúlt 10 év alatt online piacterekkel kapcsolatban szerzett tapasztalataim megfelelő iránymutatást biztosítanak a továbbiakban is. Szorosan követtem az Adevinta Hungary eddigi eredményeit, amelyek sokszor inspirációként hatottak a Kufar működésére is. Elődömtól egy kiforrott, megbízható csapatot veszek át, akik támogatóak abban, hogy elérjük a kitűzött növekedési célokat”– erősítette meg Artsiom Rabtsevich.

A cégcsoportról

Az Adevinta Csoport 15 országban közel 7500 alkalmazottat foglalkoztató nemzetközi vállalat, és az eBay Classifieds Group felvásárlását követően egyben a világ legnagyobb apróhirdetési oldalait tömörítő szereplője. A kibővült cégcsoport 40 különböző digitális felületét havonta csaknem 3 milliárd látogató keresi fel.

Hazai vállalata az Adevinta Hungary, amely két piacvezető márkával, a Jófogás és a Használtautó.hu brandekkel, illetve 2010-től az Autónavigátor.hu online autós magazinnal van jelen a hazai e-kereskedelmi piacon.