A járvány alatt az ügyfelek teljes körű digitális kiszolgálása nagy hangsúlyt kapott. Ennek nyomán alakult igazgatósággá a Telenornál a digitális csatornák és online értékesítési területe, amelyet Varga-Hering Zsuzsanna irányít a jövőben.
A pandémia első hullámában a Telenor számos ügyintézési lehetőséget a korábbinál egyszerűbbé tett, ezekhez közérthető oktatóvideó-sorozatot indított. Az online terület és a digitális ügyfélközpontúság hosszú távon tovább erősödik azzal, hogy a mobiltársaságnál fokozódik a digitális csatornák fejlesztésére fordított figyelem.
A digitális csatornák és online értékesítési igazgatóságát a jövőben irányító Varga-Hering Zsuzsanna több mint tíz éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a kommunikációs és kereskedelmi szektorban, nyolcéves vezetői gyakorlattal felvértezve nyerte el a Telenor menedzsmentjének bizalmát.
Az új vezető korábban a Mall.hu-nál felelt a marketing és kommunikációs területért, ezt megelőzően pedig különböző reklámügynökségeknél dolgozott digitális területen. A Telenor Magyarországhoz négy éve csatlakozott, azóta osztályvezetőként irányította a most átalakított területet.
„Azonnali válaszreakcióra, gyorsan elindított fejlesztési sprintekre, a komplex tranzakciók egyszerűsítésére van szükség, hogy a digitális térben könnyen elvégezhetőek legyenek a folyamatok. Igyekeztünk kézzelfoghatóbbá tenni az internetes ügyintézést azoknak, akik először találkoztak ilyen digitális megoldásokkal, amelyeket törekszünk élményszerű teendővé varázsolni” – emeli ki a szakember.
A lakossági ügyfelek mellett az üzleti szegmensben is erősödik az igény a digitalizált megoldásokra, az online szolgáltatásokra, így az új vezető célja az értékesítési és támogatói funkciók erősítése, az üzleti ügyfélbázis még nagyobb részének minőségi digitális kiszolgálása.