Visszatér a kommunikációs vezetői posztra Halpert Zsuzsa, a feladatkört eddig ellátó Dénes Attila pedig marketingvezetői megbízást kapott.
Idén januártól Dénes Attilát nevezte ki az SAP magyarországi vezetősége a marketingvezetői feladatok ellátására. A szakember egy éve csatlakozott az üzleti szoftvergyártóhoz, a mostani kinevezést megelőzően a kommunikációs vezetői posztot töltötte be a vállalatnál.
Az új marketingvezető elsődleges feladatai közé tartozik, hogy új tartalomstratégiát dolgozzon ki, bővítse az SAP Hungary digitális eszköztárát, koordinálja a különböző ügyfél- és partnerrendezvényeket, illetve a magyarországi marketing csapat munkáját.
Dénes Attila az SAP-hoz tavaly ősszel érkezett a Vodafone Magyarországtól, ahol az évek során számos országos és nemzetközi kampányban vett részt. Többek között dolgozott a vállalat lakossági és üzleti 5G szolgáltatásainak bevezetésén, és felelős volt a szolgáltató üzleti megoldásainak kommunikációs támogatásáért is.
A közgazdász végzettségű szakember ügynökségi oldalon kezdte karrierjét, a Fleishman Hillard Café csapatában szerzett több szerepkörben is tapasztalatot, főként pénzügyi és informatikai területeken.
A kommunikációs vezetői feladatokat idén januártól ismét Halpert Zsuzsa látja el, aki szülési szabadság után tér vissza a pozícióba. A külső és belső kommunikáció irányítása egyaránt a feladatai közé tartozik. Halpert Zsuzsa 2020-ban csatlakozott az SAP-hoz, de már több mint 20 éve dolgozik kommunikációs területen.
Média oldalon kezdte karrierjét: szövegíróként és promóciós producerként dolgozott egy magyarországi televíziós csatornánál, majd ezt követően váltott a PR területére.
Kommunikációs tanácsadóként több mint 12 évet töltött ügynökségi oldalon: az évek során infokommunikációs, pénzügyi, egészségügyi, energetikai, FMCG nagyvállalatok külső és belső vállalati- és termékkommunikációját, sajtókapcsolatait, valamint CSR és márkaépítő programjait menedzselte.