Az ismert magyar webáruház az elmúlt évek hazai terjeszkedése után már a német, a szlovák, és a román piacot vette célba. A nemzetközi piacra lépéshez a társaság már egy jelentősen kibővített menedzsmenttel vág neki, közülük négyen a múlt év végén, az idei év elején csatlakoztak a vállalkozáshoz.

Sásdi Norbert PepitaSásdi Norbert a kereskedelmi igazgatói pozícióba érkezett. A szakember az eMAG-tól érkezett, ahol egyebek mellett az Extreme Digital, eMAG-fúzió után a két cég összeolvadását hajtotta végre 50 fős csapatával.

A 47 éves menedzser a kereskedelmet családi vállalkozásban kezdte kitanulni, ennek során dolgozott raktárban, áruszállítóként, kis üzletben, nagykereskedésben.

Profi karrierje 2000-benkezdődött a 3COM amerikai hálózati eszközgyártó cég itteni érdekeltségében. Majd egy orosz IT disztribútornál, az RRC-nél folytatta, ahol először értékesítőként dolgozott, majd a vállalat konzumer üzletágának country menedzsere lett.

Ezt követően csatlakozott kereskedelmi igazgatóként az Extreme Digitalhoz, ahol a vezetésével jelentősen bővítették az induló termékportfóliót. Majd három éve ment végbe az Extreme Digital-eMAG fúzió, amelyet, mint a két cég hardline kereskedelmi igazgatója vitt végig.

„Jó időben jött a találkozás, hiszen az alapítók olyan víziót tudtak nekem mutatni, amivel könnyen tudok azonosulni. A személyes célom, hogy a most épülő csapatommal a top3 hazai e-kereskedelmi szereplő közé vezessük a Pepitát, és több piacon is meghatározóvá tudjunk válni a következő öt évben” – emelte ki Sásdi Norbert.

Papp Máté PepitaA Pepita piactér élére is egy korábbi eMAG-os vezető, Papp Máté került, aki az elmúlt nyolc évet töltötte a legnagyobb hazai webkereskedőnél, és 2017 óta volt annak marketplace igazgatója. A váltást azzal indokolta, hogy már új szakmai kihívásra és energiákra volt szüksége.

És, hogy miért éppen a Pepita? A menedzser szerint a Pepitáról kijelenthető, hogy elsődlegesen piactér. Ez volt talán a legfontosabb tényező számára a döntés meghozatala során, emellett a tulajdonosok által felvázolt közép- és hosszú távú jövőképpel is azonosulni tudott.

Új helyén a szakember fő feladata,a magyarországi piactér üzletág tovább fejlesztése mellett, hogy a Pepita külföldi piacain is elindítsa a cég számára kiemelten fontos marketplace modellt.

Köteles Ádám PepitaIparágon kívülről, de komoly szakmai tapasztalattal érkezett a cégcsoport új termékfejlesztési vezetője. Köteles Ádám a monstani váltását megelőzően, a MOL-csoport downstream üzletágának IT vezetője volt.

Az Informatikus és közgazdász szakember az egyetemi évek után a magyar multinál indította a karrierjét. ,IT támogató munkatárs pozícióból a MOL-csoport top 100 vezetője közé került és tagja volt a Slovnaft leányvállalat legfelsőbb vezetésének is.

Majd a Downstream üzletág (feldolgozás-logisztika-kereskedelem) informatikai szolgáltatásának vezetője lett, de a MOL körforgásos gazdálkodás IT alapjainak megteremtésében is fontos szerepet vállalt és ezek mellett felelős volt a szlovákiai leányvállalat (Slovnaft) informatika és szolgáltatás részlegének a vállalatcsoportba integrálásáért.

Tavaly novemberben döntött úgy, hogy csatlakozik a Pepita-csoporthoz és azóta a termékfejlesztésért felelős vezető, amely szervezetileg közvetlenül a vezérigazgatóhoz tartozik. Legfőbb feladata, hogy a véges informatikai erőforrást azokhoz az üzletileg megalapozott projektekhez rendelje, amelyek a vállalatcsoport számára a legtöbb értéket teremtik.

Kató-Nagy Szilvia PepitaEgészségügyi területről, közgazdász, pszichológus, senior projektmenedzser és service designer háttérrel érkezik a pepita ügyfélszolgálati vezetői posztjára Kató-Nagy Szilvia.

Ahogy a szakember fogalmaz: „mindig is horizontálisan, szerteágazóan képzeltem el a saját fejlődésemet a vertikális modell helyett. Klasszikus karrierváltás volt a célom, szerettem volna jól kamatoztatni azt a sokféle tudást és készséget, amit eddig elsajátítottam, a további fejlődés lehetősége mellett”.

Feladata a Pepitánál egy olyan ügyfélszolgálati rendszer felépítése, amely a szolgáltatási élmény magas szintjét tudja nyújtani úgy, hogy a háttérben zajló folyamatok és a munkatársak is hatékonyan tudnak együttműködni.

A cégről

A Pepita.hu 2017-ben baba-mama webshopként indult, mára a magyar piac egyik meghatározó családi webáruházaként tartják számon. A két alapító, Dorcsinecz József és Varga Zoltán korábban szintén együtt alapították a Szállás.hu-t, majd közösen szálltak ki, és fogtak bele a következő webes vállalkozás felépítésébe.

A Pepita.hu-ba 2020. elején szállt be befektetőként az OTP Csoporthoz tartozó PortfoLion. A társaság a pandémia évei alatt a tervezettnél is gyorsabban tudott növekedni. Egy év múlva már Magyarország 14. legnagyobb forgalmú e-kereskedőjeként, közel 9 milliárd forintnyi forgalmat bonyolítottak a platformon, négy piacon Magyarországon, Szlovákiában, Romániában és Németországban, itthon pedig már a marketplace modell is üzemelt.