Szeptembertől marketing-kommunikációs igazgatói poszttal bővül az autóipai szoftverfejlesztő NNG csapata. Az új pozíciót a Mercedestől érkező Ludvig Orsolya tölti be.
A számos nemzetközi nagyvállalatnál tapasztalatot szerző szakember számára az autóipar már jól ismert szektor, hiszen 2017-től a kecskeméti Mercedes Benz gyár kommunikációs és kormányzati kapcsolatokért felelős igazgatói posztját tölti be.
Ezt megelőzően másfél éven keresztül az EY Magyarország kommunikációs vezetői feladatait látta el, korábban pedig a Siemens Magyarországnál töltött el négy évet, ugyanezen pozícióban.
A NNG az új pozícióval elsősorban a cég külső kommunikációját kívánja stratégiai alapokra helyezni. A magyarországi székhelyű globális autóipari szoftverbeszállító a navigáció, a kiberbiztonság és a felhasználó élmény(UX) területén kínál megoldásokat. Az NNG elsősorban a márka nélküli, úgynevezett white-label formában értékesített szoftvereiről ismert, amelyeket számos autógyártó, többek közt a Ford, a Renault és a Mazda is használ.
Az NNG navigációit már több mint 60 millió eszközre telepítették világszerte, beleértve több mint 38 autómárka járműveit is. Az NNG a világ számos pontján, például az USA-ban, Brazíliában, Svájcban, Izraelben, Kínában, Japánban és Indiában is rendelkezik helyi képviselettel.