Teljesen megújult üzletkoncepcióval nyitotta újra második legnagyobb hazai áruházát a Decathlon Dunakeszin.
A 4 ezer négyzetméteres üzlet az első, amely a UX növelését alkalmazza. Az ügyfélélmény fokozását célzó új elrendezésben a látogatók egy körkörös vásárlási útvonalat követhetnek, amely könnyebb eligazodást tesz lehetővé, gyorsabban találhatják meg a vásárlók a sporteszközöket.
Az áruházban alkalmazott belső elemek (installációk, kirakatok, showroomok) inspirálóbban mutatják be a különböző sportágakat.
„Célunk, hogy hagyományos sport hipermarketből multisport specialistává váljunk. Arra törekszünk, hogy vevőink számára egy modern és letisztult környezetben emeljük ki sportjainkat és innovatív mivoltunkat, a lehető legkorszerűbb koncepción keresztül” – mondja Fekete Levente, a Decathlon hazai modernizációs folyamatokért felelő regionális igazgatója.
A koncepció további fókuszpontjai a fenntarthatósággal kapcsolatos szolgáltatások: a műhely és karbantartás, a bérlés, a második esély, továbbá a nemrég bevezetett visszavásárlási szolgáltatás.
„A fenntarthatósággal kapcsolatos szolgáltatásaink segítségével elsősorban formálni szeretnénk a vásárlói gyakorlatokat. Törekszünk arra is, hogy a helyi közösségek szintjén is hozzájáruljunk egy fenntarthatóbb és innovatívabb jövő építéséhez. Mostantól Dunakeszin egy kifejezetten a kerekesszékes vásárlók számára kialakított kassza is várja a sportolni vágyókat” – fogalmaz Herczeg Lilla, a Decathlon marketing és brand igazgatója.
A modernizációra 2024-ben még a Soroksári áruházban is sor kerül – derül ki a cég közleményéből.