Nemrég nevezték ki a sportszerforgalmazó új marketing- és márkaigazgatóját, aki 2012. óta van a cégnél.
Herczeg Lilla az elmúlt öt évben a vállalati kommunikációs csapatot vezette. A különböző kommunikációs területeken folytatott munkája során rálátása volt a Decathlon célkitűzéseire és víziójára, ami nagy segítség a márka életében bekövetkező változások menedzselésében.
Olyan különleges projektek kommunikációját támogatta, mint a Csendes nyitvatartás, amelynek keretében hétfőnként az áruházban csendes órák biztosítják az autista vásárlók és családjaik számára a zavartalan látogatást.
A Víztiszta Önbizalom kampány során pedig különböző hátterű nők számoltak be arról, milyen hatást gyakorolt az életükre a rendszeres úszás. Ennek folytatásaként a tavalyi bikini kollekciót bemutató esemény középpontjában is az önelfogadás és a tudatosság állt.
„A 12 órás futás is az egyik kedvenc projektem, amit egy kollégánk kezdeményezése nyomán indítottunk. Először házon belül szerveztük meg, de tavaly más vállalatokat is kihívtunk, így még szélesebb körben tudtuk megmutatni, milyen energiákat szabadít fel a közös sport öröme” – mondja Herczeg Lilla.
Marketing- és márkaigazgatóként jelenleg egy olyan rendszer kiépítésén dolgozik, amelyben a marketing csapat minden stratégiai területet kiszolgál majd.
Herczeg Lilla számára fontos, hogy közel maradjon a márka vásárlóihoz és közvetlen benyomásokat szerezzen arról, mint várnak az emberek a sportmárkától.
Korábbi kommunikációs feladatait házon belül Gembiczki Rita veszi át, aki PR menedzserként támogatja a marketing- és márkacsapat munkáját.