Megérkezett a Hotelify app, az első okosotthon-szolgáltatásokkal kombinált komplex szállodaüzemeltető rendszer

Okoshotel

Az okoshotelek piaca már most dinamikusan növekszik, de az előrejelzések szerint a következő években még ennél is nagyobb felfutása várható.

A Smart Hospitality Market felmérése szerint a piac értéke a 2022-es 13,6 milliárd dollárról 2026-ra megközelítheti az 50 milliárd dollárt. A szállodák több mint a 40 százaléka tervezi okostechnológiák bevezetését.

Ehhez már magyar fejlesztőknek is van hozzászólásuk, nemrégiben egy hazai startup a Smart Hotel Solution Zrt., bemutatta a kifejezetten szállodák számára fejlesztett, okosotthonnal kombinált szállodaüzemeltető rendszerét.

A Hotelify okoshotel-applikáció, amely az App Store és a Google Play felületein is elérhető, lefedi a szállodai tartózkodás teljes folyamatát a foglalástól a távozásig.

Az applikációval a vendégek a mobiltelefonjukon keresztül is elérhetik a szállodák szolgáltatását. A fejlesztés az üzemeltetőket pedig arra ösztönzi, hogy digitalizáljanak a költséghatékonyabb és professzionálisabb hotelüzemeltetés érdekében.

Ettől okosodik egy hotel

A Hotelify mobilapplikációban több mint száz funkció érhető el. Ezek közé tartoznak például az okosotthon-megoldásokra épülő okosszoba-technológiák (okosvilágítás és -klímavezérlés).

A digitális szolgáltatások és kommunikáció kategóriájába sorolható a különböző szállodai szolgáltatások telefonról való megrendelése és nyomon követése, továbbá ott vannak az érintésmentes szolgáltatások: az express check-in és check-out, digitális kulcsok.

A fenntarthatóságra is van válasza a rendszernek, amelyben energiatakarékos berendezések és világítás, intelligens energiafelhasználást monitorozó és optimalizáló rendszerek találhatók. Mindezeket kiegészíti a különféle területek során képződő adatok gyűjtése és elemzése.

A magyar fejlesztők applikációját a vendégek még az érkezésük előtt letölthetik és használhatják a szerződött partnerek hoteleiben. A Hotelify használatával elérhető szolgáltatások lefedik az okosszobai funkciókat is, az expressz check-in/check-outot, vagy az éttermi asztalfoglalást.

Az alkalmazás használatával konkrét rendeléseket lehet leadni mobilról; foglalhatunk masszázsidőpontot, hívható a szobaszerviz, nyugágyunkhoz rendelhetjük a pincért, de akár takarítási igényünket is jelezhetjük. A hibák bejelentése és a recepcióval való kapcsolattartás is egyszerűsödik.