Havidíjmentes üzleti internetet és személyes tanácsadót vehetnek igénybe az év végéig a kkv-k, a Telekom jóvoltából.

Telekom díjmentes vezetékes net

A hazai távközlési szolgáltatók az utóbbi években sorra jelentek meg a hazai kis- és középvállalkozásokra szabott projektjeikkel. Logikus a törekvés, hiszen Magyarországon a kkv-k a vállalkozási szférában foglalkoztatottak közel kétharmadának nyújtanak munkalehetőséget.

Így támogatásuk és digitális fejlődésük sokat jelenthet mind a távközlési szektor, mind a gazdaság egésze számára. Egyes felmérések szerint a hazai vállalkozások több mint a fele készül valamilyen szintű digitális fejlesztésre az év második felében.

A koronavírus járvány második hulláma ugyanakkor újabb kihívások elé állítja a vállalkozásokat, közülük is főként a sérülékenyebbnek bizonyuló kkv szektort. A Telekom most bejelentett kampánya őket kívánja többféle módon is támogatni.

Személyre szabott tanácsadás az üzletekben

Azok az új előfizető kis- és közepes vállalkozások, amelyek október 25-ig üzleti vezetékes netet rendelnek a szolgáltatótól és vállalják a kétéves hűségidőt, az év végéig nem kell a szolgáltatás havidíját fizetniük. (Új előfizetőnek számítanak mindazok a kkv-k, amelyek az előző félévben nem vettek igénybe adott telephelyen Telekom netszolgáltatást.)

Meglévő előfizetők is megkaphatják a díjmentességi kedvezményt, ha rendelnek még egy netszolgáltatást a meglévő mellé, egy új telephely, vagy új iroda esetén. Ha nincs szükség a helyszínen építési munkálatokra, a szolgáltatás kialakítását öt napon belül vállalja a cég.

A személyre szabott tanácsadást viszont már minden telekomos kkv-előfizető igénybe veheti, a cég nagyobb üzleteiben kialakított HelloBiznisz pultnál. A személyes tanácsadókhoz a mobil- és vezetékes szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdéseikkel fordulhatnak a vállalkozók, legyen szó eszközvásárlásról, vagy egyéb, az operátor által forgalmazott IT szolgáltatásról, digitális megoldásról.

Ezek mellett a tavasszal átalakított Telekom Hello Biznisz Klubba is várják a kkv-kat. A klub tagjai szakértői segítséget kaphatnak, illetve digitálisan is bemutatkozhatnak potenciális ügyfeleiknek és üzleti partnereiknek. Átadhatják továbbá egymásnak saját tudásukat például arról, hogyan fogják tovább építeni vagy akár újraindítani vállalkozásukat a digitális megoldások segítségével. A klubba nemcsak Telekom ügyfelek regisztrálhatnak.