A topmenedzsment jelentős átalakításával indítja az új évet a dél-koreai cég, amelyet a jövőben Brian Kwon, a mobil üzletág korábbi vezetője irányít.
Az LG szórakoztató elektronikai és mobilüzletágainak korábbi vezetője lett december 1-jétől a vállalat ügyvezető igazgatója. A szakember 1987-ben csatlakozott az akkor még Goldstar nevet viselő céghez, azóta pedig számtalan pozíciót töltött be a cégnél,többek között a monitor üzletág vezetője volt, 2014-ben pedig a szórakoztató elektronikai üzletág vezetőjévé lépett elő. A vezető a Szöuli Nemzeti Egyetemen szerezte diplomáját, MBA képzését pedig a finnországi Aalto Egyetemen végezte el.
Feladatait a szórakoztató elektronikai üzletágnál januártól a korábbi ügyvezető alelnök Park Hyoung-sei veszi át. Az üzletágnál eltöltött 25 év alatt a televíziók, személyi számítógépek és monitorok terén szerzett jelentős tapasztalatot, elsősorban az Egyesült Államok piacára fókuszálva. Park a Michigani Egyetemen szerzett diplomája után mesterképzését az Indianai Egyetemen végezte el.
A mobildivíziót a szenior alelnöki pozíciót betöltő Morris Lee vezeti a jövőben, aki 1988-ban csatlakozott a Goldstarhoz és számos pozíciót töltött be az LG mobil, TV és IT üzletágainál, valamint alelnökként 5 évet töltött a cég anyavállalatánál, az LG Corporationnél. Lee a Koreai Egyetemen, üzleti tanulmányok szakon szerezte diplomáját.
Az LG működésének a digitalizálására újonnan létrehozott stratégiai vezetői pozíciót William Cho kapta meg. A poszt a különféle üzletágak és az LG leányvállalatainak tevékenységét fogja össze stratégiai szinten. A pozíciót betöltő William Cho, eddig az LG észak-amerikai részlegét vezette.
A jelenlegi ügyvezető alelnök, Bae Doo-yong a pénzügyi vezetőként folytatja tevékenységét az LG adó- és kereskedelmi divíziójának élén eltöltött hét év után. A 30 éves iparági tapasztalatával veteránnak számító Bae 2005-ben csatlakozott az LG-hez. A Szöuli Nemzeti Egyetemen végzett szakember az egyesült államokbeli George Washington Egyetemen is tanult.
Az új vezetőség a következő években az LG működésének digitális átalakítására fókuszál majd, hogy a vállalati folyamatok egyre inkább adatközpontúvá válhassanak. A cég a következő években erősíteni kívánja a jelenlétét a jövő kiemelt fontosságú területein, mint az okosotthon-megoldások, a tartalmi együttműködések vagy a szépségápolás.
A kritikus területeken a döntéshozatali folyamatok felgyorsítására az LG további szervezeti változásokat is tervez néhány kutatási és fejlesztési, gyártási, beszerzési és tervezési felelősségi kör átalakításával.