Két üzletággal bővül az Invitech, a júliustól bevezetendő új szervezeti modell keretében. Az Infrastruktúra és társszolgáltatói üzletág vezetését Kis Albert vezérigazgató-helyettes látja el, míg a Vállalati szolgáltatások üzletág irányításáért Kemendi Zsolt vezérigazgató-helyettes felel majd.

A vállalati és nagykereskedelmi ügyfelek számára távközlési infrastruktúra és menedzselt szolgáltatásokat nyújtó Invitech júliustól új szervezeti modellben folytatja a tevékenységét. A cég az új modell részeként két üzletágat hozott létre.

Kis Albert InvitechAz Infrastruktúra és társszolgáltatói üzletág vezetését a nemzetközi távközlési szektorban több mint két évtizedes tapasztalattal rendelkező Kis Albert vezérigazgató-helyettes látja el, aki 2017-ben csatlakozott az Invitech-hez.

Az üzletág portfóliójába tartoznak a sötétszálas optikai gerinchálózat részei, a rádiós bázisállomások, a kollokációs, menedzselt, bérelt vonali és ethernet szolgáltatások. Az üzletág felelős az optikai és a rádiós alapú átviteli hálózat, valamint az adatközponti infrastruktúra üzemeltetéséért és fejlesztéséért.

Kemendi Zsolt InvitechA Vállalati szolgáltatások üzletágat az Invitech-hez 2012-ben csatlakozó, távközlési és IT-területen egyaránt nagy tapasztalattal rendelkező Kemendi Zsolt vezérigazgató-helyettes irányítja. Az üzletághoz tartoznak az Invitech vezetékes alapú hang- és adatszolgáltatásai, a felhő- és IT-biztonsági megoldások, valamint ez a terület felel a végfelhasználóknak nyújtott IT-szolgáltatás teljes körű támogatásáért.

Marton László InvitechA mindkét üzletággal szorosan együttműködő Vállalati értékesítési és ügyfélszolgálati területet az Invitech-hez 2010-ben csatlakozó Marton László vezérigazgató-helyettes felügyeli.

A nagyvállalati ügyfelek kiszolgálását a jövőben az egyes ágazati szegmensek (pénzügyi szektor, államigazgatás, egészségügy, gyártóipar, szállodaipar) sajátosságaira, valamint a közepes méretű vállalkozások egyedi igényeire fókuszáló szakértői csapatok látják majd el.

A kereskedelmi szervezet fejlesztésével az Invitech célja, hogy erősítse a személyes ügyfélkapcsolatokat, jobban megismerje az ügyfelek üzleti működését és egyedi elvárásait.