A kommunikációs vezetői feladatokat Takács István az elődjétől Hornyacsek Zoltántól veszi át, aki novembertől más területen kapott globális megbízást a cégen belül.
A technológiai vállalat Takács Istvánt bízta meg a hazai cégcsoport kommunikációs stratégiájának a megvalósításával, aki 2023. január 1-jétől a kommunikációs vezetői feladatokat is átveszi. Elődje, Hornyacsek Zoltán 2022. november 1-jétől a Continental Autonomous Mobility üzleti területének globális employer branding és HR kommunikációjáért felelős vezetőjeként folytatja a karrierjét, illetve az átmeneti időszakban, megbízott kommunikációs vezetőként látja el korábbi feladatait is.
Takács István, közgazdász diplomával rendelkezik, az infokommunikációs szektorban tíz évet meghaladó szakmai tapasztalatot szerzett a kommunikációs stratégia-tervezés, a munkáltatói márkaépítés és a vállalati belső kommunikáció területén. Mostani váltását megelőzően 8 évet töltött a Vodafone Hungary-nél, ahol egyebek mellett az employer branding és belső kommunikációs csapatot irányította.
Hornyacsek Zoltán 5 éve csatlakozott a Continentalhoz, kommunikációs vezetőként. A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen diplomázott szakember karrierjét a médiapiacon kezdte, ahol több mint 12 évet dolgozott, az Axel Springernél, controllerként, üzleti koordinátorként, majd kiadó igazgatója lett a Világgazdaság napilapnak. A Ringier-vel bővült társaságnál az utolsó három évben a Blikk kiadó igazgatói feladatait látta el.