Kai Finkét nevezte ki a SkyShowtime vezérigazgatója a cég tartalomért felelős vezetőjének((Chief Content Officer). A menedzser ezt megelőzően a Netflix EMEA régióért felelős tartalomigazgatója volt.
Az új tartalomigazgató kinevezésével a legfontosabb cél a SkyShowtime saját gyártású tartalmainak a bővítése lesz. A társaság idén kezdte meg ez utóbbiak sugárzását.
Kai Finke Amsterdamból irányítja a tartalomfelelős csapatot, felelősségi köre kiterjed a műsorstratégiára, a saját gyártású, valamint a partner stúdiók szórakoztató tartalmaira, a műsortervezésre és az akvizíciókra is.
Elődje Jon Farrar úgy döntött, hogy a következő hónapokban szükséges átállást követően elhagyja a SkyShowtime-ot.
Kai Finke a Netflixtől érkezett új cégéhez, ahol az EMEA-régión belül számos európai piacon dolgozott tartalomért felelős igazgatóként. Több mint 20 éve foglalkozik a gyártással, a nemzetközi forgalmazással és az akvizíciókkal, többek között a müncheni székhelyű Telepool-nál és a Vodafone-nál.
Jó kapcsolatokkal rendelkezik vezető alkotókkal, producerekkel, forgalmazókkal és az iparági szereplőkkel Európa-szerte, és tapasztalt a helyi nyelvű szórakoztató műsorok terjesztésében a SkyShowtime és a világ egyéb piacain – áll a társaság közleményében.
Első körben 10 saját gyártású tartalmat mutat be a cég
Idén a SkyShowtime 10 saját gyártású tartalmat mutat be, köztük a Bosé, a Codename: Annika, a Fleeting Lies, a Poker Face, a The Invisible Ladies, a The Winner és a Warszawianka sorozatokat.
Kai feladatainak fontos része lesz, hogy olyan új projekteket és felvásárlásokat valósítson meg, amelyek a SkyShowtime piacain a helyi közönség számára vonzóak.
Feladatköre kiterjed a SkyShowtime részvényeseivel, valamint a vállalat vezetőivel való szoros együttműködésre is, az előfizetők megszerzésének és megtartásának az optimalizálása érdekében.