A Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) több új pozíciót is meghirdetett a közelmúltban. A marketing és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettesi posztra már meg is találta a megfelelő szakembert Fazekas Barbara személyében.
A kereskedelem és marketingszakon végzett szakember pár év reklámügynökségi tapasztalatszerzés után a TEDxDanubia programkoordinátoraként folytatta, majd a KÜRT Akadémia marketingvezetőjeként kapcsolódott az oktatáshoz.
Később partnereivel megalapította első saját oktatási cégét, a Green Fox Academyt. Ezt követően egy nemzetközi iskola alapításának tőkebevonási projektjét vezette, valamint részt vett a Budapest International TechScholarship akcióterv kialakításában. Fazekas Barbara karrierje során élt és dolgozott Spanyolországban, Szingapúrban és Indonéziában is.
Az általa betöltött pozícióval a METU célja hazai és nemzetközi marketingtevékenységének eddigieknél erősebb összehangolása. Fazekas Barbara feladatai közé tartozik emellett olyan új fejlesztési területek kijelölése, ahol az egyetem megerősítheti pozícióját, és további piaci részesedést szerezhet a hazai és nemzetközi felsőoktatás, felnőttképzés és továbbképzés területén.
Az egyetemen zajló szervezeti változások részeként az eddigi vezérigazgató, Tóth Ágnes szeptember 1-jétől elnök-vezérigazgatóként folytatja. „Felkészültünk a lehetséges nehézségekre, tovább folytatjuk a beruházásokat és az egyetem szakmai és szervezeti fejlesztését – indokolja a csúcsmenedzser.
A METU a válság ellenére értékesítési és marketingcsapata további fejlesztése mellett döntött, és keresi a megfelelő embert négy új digitális és marketingkommunikációs pozíciójára: ami a leendő Head of Digital, senior marketing menedzser, PR menedzser és Word Press fejlesztői karrierlehetőség. A METU emellett további négy fővel bővíti digitális és marketingcsapatát. A bővülést a külföldi diákok számának folyamatos növekedése is indokolja.