Jerker Fagerström személyében többszörös díjnyertes kreatív vezető csatlakozik a Publicis Groupe magyar, cseh és lengyel szakértői központjait egyesítő Le Pont csapatához.
Az új kreatív vezetői pozíciót februártól betöltő szakember megtartja eddigi kreatív vezetői pozícióját a Publicis Groupe Nordicsnál is. Jerker Fagerström korábban a szintén a Publicis Groupe-hoz tartozó stockholmi Saatchi&Saatchi iroda alapító partnere volt, majd átvette a DDB svéd fővárosban lévő csapatát. Innen Ausztráliába vezetett az útja, ahol a sydney-i McCANN irodát vezette.
Jerker Fagerströmnek saját bevallása szerint ez a második karrierje: fiatalon 5 évet szolgált a svéd hadseregben, ebből 7 hónapot egy katonai különítménnyel Boszniában állomásozott. Ezt követően Londonba ment tanulni.
Innen indult közel 20 éves kommunikációs karrierje: stratégiai tervezőként kezdte, üzleti vezetőként folytatta, majd díjnyertes kreatív igazgató lett belőle. Rendkívül szerencsésnek tartja magát, amiért olyan csapatokhoz tartozhatott – és sok esetben vezethette is őket -, akikkel jelentős versenyekről hozhatott el díjakat, mint például a D&AD, Effie, Cannes Lion (TitaniumLion), Eurobest, Clios, One Show.
“A kreativitás, a technológia és az emberiség metszéspontja olyan táptalaj, amiből nagy ötletek születhetnek – a Le Pont ezt testesíti meg számomra. Egy igazi jövőálló kezdeményezés: országhatárokon átívelő, ami miatt sokszínű, rengeteg kompetencia egyesül benne, ezért kreatív, nincs merev keretek közé szorítva, emiatt agilis, óriási az adatok szerepe benne, így tűpontos minden, amit kitalálunk. Szeretem az ilyen nagyívű megbízásokban rejlő lehetőségeket, ráadásul mindig rajongtam a közép-kelet-európai régióért – elképesztő, hogy mennyi tehetséget találni a világ ezen szegletében. Alig várom, hogy összpontosítsam, és szabadjára engedjem a Le Pont több mint 600 kiváló szakemberében rejlő kreatív erőt és együtt hozzunk megoldásokat ügyfeleink legnagyobb üzleti kihívásaira” – mondta el Jerker Fagerström.
A Le Pont a Publicis Groupe cseh(CRM, adatelemzési, fejlesztési és technológiai), lengyel (kereskedelmi és produkciós) és magyar (digitális tartalomstratégia és agilis kreativitás) kompetenciaközpontjait egyesítő 600 fős csapat, amit Sásdi Helga és Konrad Dorabialski közösen vezet. A Publicis Groupe új formációja teljes körű digitális megoldásokat kínál a cég ügyfeleinek.