Marketingben erősíti csapatát az IT-biztonság piacán érdekelt, a Miamiban és Budapesten is irodát üzemeltető, magyar alapítású TheFence. A jövőben Szemán Edina felel a márka hazai és nemzetközi megjelenéséért.
Az új marketingmenedzser a Nitrogénműveknél kezdte pályafutását, később egy mesterséges intelligenciával és fintech területtel foglalkozó startup cégnél dolgozott. Innen váltott idén márciusban a TheFence csapatához, ahol a B2B marketing stratégia megtervezése és megvalósítása, valamint a márkaismertség növelése lesz a fő feladata.
„Alapvetően nagyon izgalmasnak tartom a kiberbiztonságot, világossá vált, hogy a vállalatoknak nagy hangsúlyt kell fektetniük az adatbiztonságra, kibervédelemre, hiszen egy-egy adatvédelmi incidens hatalmas károkat okozhat, nem beszélve az óriási költségekről. Az adatvezérelt marketingben hiszek, így a kampányoknál folyamatosan mérjük az eredményeket, és ennek mentén változtatunk a stratégián”– mondta el munkamódszeréről Szemán Edina.
A TheFence lényegében egy szoftveres megoldás, amely mögött az XS Matrix Security Solutions cég áll. A társaság a marketing szakember segítségével szeretné tovább növelni a márka ismertségét, hogy néhány éven belül erős brandként szerepelhessen a nemzetközi piacon.
A vállalati belső biztonság növelésére, a nem megfelelően kezelt hozzáférési jogosultságok kiszűrésére és az adatlopásra irányuló informatikai támadások megelőzésére szolgáló szoftver, a TheFence idén lépett be az amerikai piacra.
A céget két, több mint 20-20 éves kiberbiztonsági tapasztalattal rendelkező szakember, Harold Teasdale és Mihály Tamás alapította 2016-ban. Az XS Matrix kezdetben a kockázatalapú hozzáférés-felügyelet technológia koncepcióján dolgozott, majd a hozzáférésekhez kapcsolódó kockázatok azonosítását végző szolgáltatást indított.
A vállalat 2019-ben vezette be a hozzáférések automatikus felügyeletét kínáló AURA termékét, majd 2022-ben a THEFENCE-et, a megoldás telephelyi és felhőben is alkalmazható szolgáltatásokat kínál.