A hazai e-kereskedelem ismert szakemberével bővíti menedzsmentjét a Pepita.hu. Palocsay Géza legutóbb a Jófogás és Használtautó.hu portálokat üzemeltető Adevinta Classified Media Hungary Kft.-t irányította.

Palocsay GézaPalocsay Géza a Pepita.hu alapítóitól veszi át a platformhoz kötődő vezérigazgatói teendőket. Legfontosabb feladatai közé tartozik a cég szervezeti működésének felkészítése a gyors nemzetközi terjeszkedésre a jelenlegi növekedési ütem megtartása mellett.

A Pepita.hu-n 2021-ben már közel 9 milliárd forint értékben vásároltak a felhasználók a saját és a marketplace partnerek által forgalmazott termékekből egyaránt. Az utóbbi években a platform elérhetővé vált a román, a szlovák és a német piacon is, de az erős üzletfejlesztési és logisztikai hátteret továbbra is a cég magyar központjai nyújtják.

A Pepitát két korábbi Szállás.hu alapító, Dorcsinecz József és Varga Zoltán alapította és vezette 2022. áprilisáig, Palocsay Géza áprilisi érkezéséig.

Palocsay Géza a kétezres évek közepétől meghatározó szereplője a hazai online kereskedelemnek. A Sanoma Media-nál és az Árukeresőnél nemzetközi értékesítési és operatív vezetőként eltöltött évek után, az Adevinta Hungary ügyvezetőjeként fontos szerepe volt a Jófogás, a Használtautó.hu és az Autónavigátor.hu fejlődésében.

Személyében pedig évek óta előkelő helyen szerepel a Marketing&Media TOP25 hazai digitális szakembert bemutató listáján. „Örülök, hogy hosszú beszélgetések után idén komolyra fordult az elhatározás, hogy közösen írjuk tovább a Pepita-sztorit” – emelte ki a frissen kinevezett vezérigazgató.

A menedzsment céljai között szerepel, hogy felkészítsék a szervezetet a még intenzívebb növekedésre és a nemzetközi terjeszkedésre. A közeljövőben bővítik és korszerűsítik a raktárkapacitásaikat, új termékkategóriákat vezetnek be a weboldalon.

A várakozások szerint 2022.végére a platformon elérhető termékek száma átlépi az egymilliót. A jelenlegi piacok: Magyarország, Szlovákia, Románia és Németország mellett új országokban is terveznek megjelenni, cél, hogy csoportszinten elérjék a 100 millió eurós forgalmat, amelyhez a külföldi piacok nagyobb hányaddal járulnak majd hozzá. Az alapítók hosszú távú célja, hogy a cég régiós szinten is fontos szereplőként számon tartott platformmá nőjön.