Yettel Pay néven bankkártya-mentes, a mobilegyenleg terhére utólagos fizetést lehetővé tévő megoldást vezet be a mobilszolgáltató, mind a havidíjas, mind a feltöltőkártyás ügyfeleinek.

A digitális piactereken való vásárlások robbanásszerű növekedésére reagálva egységes fizetési platformot hozott létre a Yettel. A pénzintézetek kihagyásával utólag fizetett tranzakciók egyre népszerűbbek Magyarországon is, a hazai piacon már több milliárd forintnyi forgalmat bonyolítanak le.
A Yettel Pay a klasszikus SMS alapú tranzakciók mellett számos tömegközlekedési eszközre való jegy- és bérletvásárláshoz is használható, továbbá az online alkalmazások és az azokon belüli extra funkciók vásárlásánál is lehetővé teszi a mobilszámla alapú fizetést.
Az operátor célja, hogy a Yettel Pay révén az ismert kényelmi szolgáltatások – mint amilyen a parkolás, vagy a lottózás – mellett a digitális piactereken (App Store, Google Play) lebonyolított vásárlást is integrálja a mobilszámla alapú fizetések közé.
A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy egyszeri beállítás után a fizetős alkalmazások költségeit is a jövőben bankkártya és bankszámla nélkül tudják kifizetni az ügyfelek. Az ily módon elköltött összeget a számlás előfizetők a következő havi mobilszámlájuk esedékességekor fizetik. A feltöltőkártyások pedig az elérhető mobilegyenlegük keretével gazdálkodhatnak a Yettel Pay-be tartozó fizetési megoldások használatakor.
„Azt látjuk, hogy Magyarországon komoly igény jelentkezik a mobilszámla alapú fizetési megoldásokra, hiszen az így bonyolított forgalom évente 4-6%-ot nőtt még a COVID időszaka alatt is. Különösen dinamikusan fejlődik a digitális piactereken (App Store és iTunes, Google Play) történő tranzakciók száma, elsősorban az okostelefonos játékoknak és a szórakoztató tartalmaknak köszönhetően” – indokolta a szolgáltatás bevezetését Pomezanski Máté, a Yettel Magyarország digitális termékekért felelős igazgatója.