Digitalizációs stratégiájának részeként a DHL Supply Chain a közép-kelet-európai régióban elsőként Magyarországon vezeti be az okosszemüvegek és az egyéb viselhető eszközök használatát.
A Biatorbágyon található 42 ezer négyzetméteren elterülő elosztó központban már használják a Glass Enterprise Edition második generációs eszközét – olvasható a minuszos.hu-n. Az eszköz a kiterjesztett valóság segítségével támogatja a raktárakban lévő kigyűjtési folyamatokat, mindez eredményesebb és hatékonyabb munkavégzést eredményez.
Az amerikai cég 2015 elejétől alkalmazza az okosszemüvegeket, amelyek azóta szabványos eszközzé váltak a raktári operációkban. Az Egyesült Államokban, Európában és az Egyesült Királyságban végzett tesztek alapján a logisztikai vállalat lépésről-lépésre bővítette tovább a technológiát, azaz a vizuális kigyűjtést. Ezt a módszert azóta már a legtöbb régióban használják.
“A szemüvegeket és az egyéb viselhető eszközöket, például a gyűrűszkennereket és okosórákat már sok raktárunkban használjuk. Ezek a fejlesztések csak egy részét képezik a DHL Supply Chain vállalati szintű digitalizációs stratégiájának, amely magába foglalja a robotok, drónok, autonóm járművek és még sok más technológia használatát” – mondta Markus Voss, DHL Supply Chain globális informatikai igazgatója.