A napi bevásárlás és a sajtburger mellé már mobiltelefont és tartozékait is megrendelhetjük a Wolt futárszolgálaton keresztül. Elstartolt a Yettel és a Wolt közös szolgáltatása.

Meglepő csatornával egészítette ki értékesítési „pontjait” a Yettel. A hazai mobilszolgáltatók közül elsőként az ügyfelek már a Wolt alkalmazásán keresztül, a Yettel üzleteiből is rendelhetnek feltöltőkártyás mobiltelefont, feltöltőkártyás SIM-kártyát és számos egyéb tartozékot is.
A statisztikák alapján egyre inkább az online térbe terelődnek a vásárlások, azon belül is egyre nagyobb arányban rendelnek az emberek mobiltelefonos alkalmazásokról.
A másik oldalon a szállítók is igyekeznek kiszélesíteni a rendelhető termékek körét. Ilyen a Wolt is, amely ételfutárként indult, de mára egyre bővül a kínálatában az úgynevezett non-food termékek köre is.
Ezzel a lehetőséggel kívánt élni a Yettel, a futárcéggel kötött megállapodás szerint jelenleg több mint harmincféle mobilos tétel rendelhető a Wolt applikáción keresztül.
Többek között feltöltőkártyás SIM-kártya, feltöltőkártyás mobiltelefon, és az olyan, gyakran használt tartozékok is elérhetőek az applikációban, mint a töltőkábel, a töltőfej, a fülhallgató, a szelfibot vagy a kijelzőtisztító.
Még tesztüzemmódban működik a rendszer
Az együttműködés egyelőre tesztüzemmódban és három helyszínnel indul: a Wolt alkalmazásában a budapesti Allee és Árkád, illetve a debreceni Fórum bevásárlóközpont Yettel üzlete érhető el.
Ha a megadott helyszínek 10 kilométeres körzetében a felhasználók megnyitják a Wolt alkalmazást, azon megjelenik a Yettel üzlete is, ahol leadható a rendelés, ami az ételkiszállításhoz hasonlóan jellemzően egy órán belül megérkezik a megjelölt címre.
A Yettel és a Wolt együttműködése a múlt év nyarán, a Yepp digitális tarifa bevezetésekor indult el, ami egy, a Yettel applikációjában rendelhető, eSIM-mel is elérhető szolgáltatás. Aki azonban még a fizikai SIM-kártyához ragaszkodik, annak a Wolt futárai viszik házhoz a kártyát Budapesten, Debrecenben, Győrben, Pécsett és Szegeden.