Saját márkás ruházati cikkekkel és kiegészítőkkel bővül a távközlési cégcsoport nagyközönségnek szóló webes értékesítése.
A Telekom az alkalmazottai számára már korábban megvásárolhatóvá tette a saját márkás, egyedi tervezésű ruházati cikkeit: pólókat, zoknikat, táskákat, sportruházati cikkeket és egyéb kiegészítőket.
A pozitív visszajelzések és a termékek iránti nyilvános érdeklődés alapján döntött úgy a távközlési szolgáltató, hogy a szélesebb közönség előtt is megnyitja a márkaboltját. A koncepció elsődlegesen nem üzleti célokat szolgál, inkább azt a sztereotípiával szeretne szakítani, hogy a cégek ne szégyelljék a saját márkájukat.
A BrandShop így nem ajándéktárgy bolt, nem divatáruház, mint a Deutsche Telekom által megvalósított LoveMagenta koncepció. Abban a saját tervezésű ruhadarabok mellett – alkalmi jelleggel – megvásárolhatók lesznek egyes magyar márkák egyedi termékei is, mint az indulásnál a Tisza limitált szériás, magenta színű cipője.
A saját márkás koncepció alapján tavaly ősztől T Phone és T Phone Pro néven okostelefonokat is árul a Magyar Telekom az üzlethálózatában és a webshopjában.