Megújítja szervezeti struktúráját a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), ennek keretében a vezetőség új felállással folytatja a munkáját.

Bíró - Madar - Bogos Dksz
Bíró Pál – Madar Norbert – Bogos Boglárka

Bíró Pál, a Google magyarországi vezetője marad a DKSZ elnöke, míg Madar Norbert, a PwC digitális kereskedelmi területekért felelős vezető menedzsere – korábban a GKID vezető tanácsadója és partnere – alelnöki pozíciót tölt be. Az operatív vezetői feladatokat – az operatív vezetőség tagjaként – Bogos Boglárka látja el.

Ocskay - Táncsics DKSZ
Ocskay László – Táncsics András

Az elnökség továbbá két új taggal bővült, Ocskay Lászlóval, az Oander Development Kft. ügyvezető igazgatójával, valamint Táncsics Andrással, a Boxy Zrt. vezérigazgatójával.

„Egy olyan időszakban, amikor az import és a TEMU egyre nagyobb szeletet hasít ki a magyar kereskedelmi és csomaglogisztikai piacból, kiemelten fontos, hogy a digitális kereskedelem területén működő hazai vállalkozások versenyképességét növeljük, és aktívan támogassuk nemzetközi piacra lépésüket” – emelte ki Madar Norbert, a Szövetség alelnöke.

A szervezetről

A Digitális Kereskedelmi Szövetséget a magyar digitális kereskedelmi ökoszisztéma meghatározó szereplői alkotják, köztük a DHL Express; Google; PwC; Growww Digital; IVSZ – Digitális Vállalkozások Szövetsége; Mastercard; Boxy; Oander.