A kártyakibocsátó Peter Bakeneckert nevezte ki a közép-európai divízió új elnökének, aki ebben a szerepkörében Magyarország mellett 10 másik ország piacáért is felel.

Peter BakeneckerA Mastercardhoz való 2006-os csatlakozása óta különböző vezetői pozíciókat töltött be, többek között a termék, az üzletfejlesztés és az európai digitális fizetések vezetőjeként. Sok éven át tagja volt a Mastercard Advisors európai, ázsiai-csendes-óceáni, közel-keleti és afrikai vezetői csapatának, ahol lehetősége volt különböző földrajzi területeken különböző iparágak számára fizetési technológiai megoldásokat tervezni és építeni. Mostani pozícióját megelőzően a németországi és svájci divízió elnöke volt.

Mielőtt a Mastercardhoz csatlakozott, Peter Bakenecker a Batten & Company, valamint a Roland Berger Strategy tanácsadó cégek pénzügyi szolgáltatásokkal foglalkozó részlegénél dolgozott.
Mesterdiplomáit az Essen/Duisburgi Egyetemen és a Sydney-i Műszaki Egyetemen szerezte banki és pénzügyi területen. Ezek mellett vezetői programokat is végzett a London School of Economics and Political Science-en.

„Iparágunk változik, folyamatosan igazodnunk kell ügyfeleink stratégiai, technológiai és mindenekelőtt piaci kihívásaihoz. A fogyasztók és a vállalkozások Közép-Európa szerte a választás lehetőségét szeretnék látni, és olyan innovatív termékeket és megoldásokat várnak, amelyek a legjobban megfelelnek az igényeiknek. Ezekben az országokban jelentős a növekedési potenciál, és nagyszerű lehetőségeket kínálnak a feltörekvő fizetési technológiák bevezetésére és elfogadására” – kommentálta az aktuális helyzetet, kinevezése kapcsán Peter Bakenecker.