Lovas Tamás feladata lesz, hogy a e-kereskedelmi márkát a potenciális Marketplace kereskedőpartnerek számára is láthatóbbá tegye.

Lovas Tamás eMAGA közel másfél évtizedes tapasztalattal bíró Lovas Tamás a Decathlon sportáruházlánctól érkezik Magyarország piacvezető online kereskedőjéhez, ahol több mint öt éven át töltötte be a marketingkommunikációs vezetői pozíciót.

Az új vezető az elmúlt tizenöt év során jelentős tapasztalatot szerzett mind médiaügynökségi, mind ügyféloldali munkában, Magyarország mellett az Egyesült Arab Emirátusokban is. A 39 éves marketingszakember a Soproni Egyetemen szerzett közgazdasági diplomáját követően pszichológiát is tanult a University of Nottinghamen.

Feladata az eMAG-nál a vállalat márka-, marketing- és PR stratégiájának összehangolása és a kommunikációs csapat operatív vezetése. Munkáját az Eurolex Consulting PR ügynökség kommunikációs szakértőivel kiegészült házon belüli gárda segíti.

“Rendkívül izgalmas kihívás az eMAG sokat tapasztalt csapatához csatlakozni olyan turbulens évek után, amikor nem csak a pandémia okozott robbanásszerű növekedést, de a cégek egyesülésén is túl van a szervezet. Ezek után már nem csak a mindenáron való piacbővülés, hanem a hatékonyság és nyereséges működés került a fókuszba, aminek okán kicsit a szemléletmódon is változtatni kell. A feladatom, hogy a vásárlók mellett a leendő Marketplace kereskedőpartnerek számára is minél vonzóbbá tegyem a márkát” – mondta el kinevezése kapcsán Lovas Tamás.

A pandémia visszaszorulása óta az eMAG-nál egyfajta átrendeződés zajlik a vállalat saját, illetve Marketplace kereskedőpartnereinek forgalmában, amely egyre nagyobb szeletet hasít ki az összforgalomból.

Jelenleg már hétmillió felett van az eMAG.hu-ról megrendelhető termékek száma, a választék további növelése kapcsán a Marketplace platform szerepe felértékelődött az eMAG-csoporton belül.