Az év eleji változásokra felkészülve kisvállalkozásoknak szóló, több ponton is kedvezményes elektronikus fizetési megoldást kínál a Telenor a bankkártya terminálokat(POS) forgalmazó és működtető Fizetési Ponttal együttműködésben.

Jövő január elsejétől az online kasszát használó kereskedők kötelesek biztosítani az elektronikus fizetés lehetőségét, és annak folyamatos rendelkezésre állását. Az elektronikus fizetési megoldások közül a POS terminál az egyik legkézenfekvőbb megoldás.
Magyarországon több százezer online pénztárgép van már forgalomban, ebből becslések szerint 40-60 ezerre tehető azok száma, amelyek még nem rendelkeznek elektronikus fizetési lehetőséggel. Nekik kínál költséghatékony, gyorsan és egyszerűen telepíthető megoldást a Telenor és a Fizetési Pont közös ajánlata, amely többek közt havidíj-jóváírást, alacsony (0,95%) tranzakciós jutalékot és 24 órán belüli számla-jóváírást tartalmaz.
A szolgáltatók által ajánlott a konstrukcióban a bankkártya terminált nem kell megvásárolnia a vállalkozásnak. Újonnan beszerzett terminál esetében a bevezetéssel együtt a Fizetési Pont biztosítja a két éven át, szakaszosan lehívható 80 ezer forintos havidíj-támogatást.
A fizetési megoldás három- vagy ötéves hűséggel választható, és nincsen benne elvárt pénzforgalmi minimum. A Telenor a hálózati díjra 30 százalékos kedvezményt nyújt. Emiatt a vállalkozásoknak jobban megéri a mobiltársaságon keresztül megrendelni a Fizetési Pont szolgáltatást.