A távmunka-technológia, valamint a távoli elérés szoftvereiről ismert magyar alapítású amerikai cég mától GoTo néven működik tovább. A rebrandinget egy új termékkel is megfejeli a cég, jön a magyar fejlesztésű GoTo Resolve, amely a piacon elsőként biztosít zsarolóvírusok ellen védett ellátási láncot IT rendszergazdák számára.
Pár nappal a Telenor márkaváltása után, újabb vállalat jelentette be, hogy megváltoztatja eddigi cégnevét, a bejáratott LogMeIn márka és a hozzá kapcsolódó termékek neve is mostantól GoTo.
Egyszerűsödik a termékportfolió is
A GoTo bejelentése nem csak egy új nevet és logót takar, hanem egyben a termékportfolió átalakításáról is szól, közte a magyar fejlesztésű vadonatúj GoTo Resolve IT menedzsment- és támogatási alkalmazásról, amit ugyancsak most vezetnek be.
A portfolió egyszerűsítésének a szükségességét a vállalat ügyfeleitől, online felhasználóitól származó visszajelzések mellett a piackutatások is visszaigazolják. Minden korábbinál nagyobb elvárás ma már a számukra, hogy egyszerűsödjön és költséghatékonyabbá váljon a távmunka eszközrendszere és egyéb feltételei. A kkv-k ugyanis jellemzően az integrált, könnyen használható és menedzselhető megoldásokat részesítik előnyben.
„A bejelentésre a vállalat egy éven át tartó belső átalakítását követően kerül sor, melynek során jelentős erőforrásokat mozgósítottunk az innováció, az egységesítés és a globális piacra lépés érdekében. Míg az ebben az üzletágban működő legtöbb szolgáltató az úgynevezett one-point megoldásokra összpontosít, addig a GoTo az IT-menedzsementet, a támogatást és a kommunikációt egy korábban nem látott, újszerű megoldással egyetlen integrált applikációban egyesíti” – emeli ki Mike Kohlsdorf, a GoTo elnök-vezérigazgatója.
Új, egységes eszközkínálat
A lépés több egy egyszerű névváltásnál, a vállalat bejelentett egy új applikációt is, mely egy felületen vonja össze a GoTo Resolve nevű új, támogatási és kommunikációs funkciókat egyesítő alkalmazást és a szintén új, egységesített kommunikációt lehetővé tevő GoTo Connect alkalmazást.
A két terméket a közös applikáció, az egységesített adminisztrációs rendszer és a konvergáló felhasználói élmény kapcsolja össze, egyszerűsítve az IT-részlegek mindennapi teendőit.
A GoTo Resolve leegyszerűsíti a KKV-k IT-menedzsmentjével és támogatásával kapcsolatos feladatokat, egy fedél alatt hozza a GoTo távoli hozzáférési, menedzselési és támogatási funkcióit egy párbeszéd-alapú ticketing- és támogatási eszköztárral.
A zéró bizalom elvén működő biztonsági architektúra megvédi a végpontokat a kibertámadásoktól és az ellátási láncot érintő sebezhetőségek kockázataitól. A megoldás hozzáférés-ellenőrző eszközei a „sose bízz, mindig ellenőrizz” mottót alkalmazzák minden kritikus műveletre, legyen az távoli hozzáférés, vagy automatizált művelet, és mindig, mindenkitől, mindenhez második, ellenőrzött azonosítást követelnek meg.
Az alkalmazás néhány perc alatt üzembe helyezhető prémiumszolgáltatás, zéró költségvonzatú opcióval, ami bármekkora vállalkozás számára is elérhetővé teszi a technológiát.
A GoTo Connect kommunikáció mint szolgáltatásként fogható fel (UCaaS-), amely egy integrált applikációban vonja össze a GoTo közösmunka-megoldásait. Széles körben hozzáférhető felhőalapú telefonálást, találkozókat, üzenetküldést, képzést és ügyfélközponti funkciókat is kínál.
További funkciói közül figyelemre méltó az ügyfelekkel személyes kapcsolatot tartó csapatok számára hatékonyabb kommunikációt lehetővé tevő, mély Facebook-integráció, valamint a weboldalra látogatókkal folytatott interakciót közvetlenül chat-várólistákba szűrő WebChat widgetek.
Az alkalmazás Phone, Meeting és Messaging megoldása a kkv-k számára kidolgozott, felhőalapú contact center, mint szolgáltatás (CCaas) funkciókat is magában foglal, telepítése pedig egy napnál is rövidebb időt igényel.
Megújul a partnerhálózat is
A márkaváltással egyidejűleg megújul a cég partnerhálózata is, a lépés célja, hogy újabb ügyfélszerzési és jövedelemnövelési lehetőségeket teremtsen a partneri ökoszisztéma számára. A program részét képezi egy szintekre tagolt modell is, melyben az egyes szintekhez meghatározott, teljesítménytől függő előnyök kapcsolódnak, ami további jövedelemszerzést tesz lehetővé a távoli támogatáshoz, az endpoint-menedzsmenthez és a kkv-knek kínált UCaas és CCaaS-termékekhez kapcsolódóan.
A GoTo-ra váltó 2003-ban alapított bostoni székhelyű cég jelenleg mintegy 3 ezer főt foglalkoztat, éves árbevétele meghaladja az egymilliárd dollárt.