Simon Zsolt, a TV2 Csoport volt vezetője és társtulajdonosa a hazai e-logisztikai piac meghatározó cégénél, a Webshippy-nél folytatja a karrierjét.
A szakember 25 évet töltött el a reklám-, és médiaiparban, megalapította, majd tíz évig vezette Magyarország legnagyobb multinacionális médiaügynökségét. Két évig volt a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének elnöke.
Médiaigazgatóként dolgozott a nemzetközi Vöröskeresztnél, vezérigazgatóként pedig a Book24 online webáruház átszervezését irányította.
Az idei év elején csatlakozott a Webshippy csapatához, új pozíciójában a Webshippy Marketplace hazai és nemzetközi nemzetközi terjeszkedését irányítja.
„Az e-kereskedelmi piac komoly változáson megy keresztül. Globális trend, hogy egyre több webáruház kereskedik virtuális készletekkel, termékeiket online nagykereskedésekből szerzik be, a házhozszállítást e-logisztikai központokra bízzák. A piactér alapú kereskedelem hatalmas lehetőség a webáruházaknak a kínálatuk bővítésére és új, határokon átívelő online nagykereskedelmi csatorna gyártóknak, disztribútoroknak” – mondja Simon Zsolt.
A Webshippy 2016 elején kezdte meg működését Magyarországon, mint az első, teljes körű (fulfillment és dropshipping) szolgáltatást nyújtó startup. A jelenleg 130 embert foglalkoztató cég az elmúlt öt év alatt az ágazat meghatározó szereplőjévé vált, és a fejlesztéseivel nemcsak a hazai, hanem a régiós e-logisztika egyik legegyedülállóbb csomagteljesítési rendszerét hozta létre.
A Webshippy Marketplace egy digitális nagykereskedelmi piactér, ahonnan a Webshippy teljes körű szolgáltatása révén a gyártók és beszállítók akár több tízezer webshophoz is el tudják juttatni a termékeiket. Ezzel a webshopok több ezer, tízezer, de akár több százezer termékhez juthatnak hozzá nagykereskedelmi áron, amit az e-logisztikai cég akár már aznapi kiszállítással eljuttat az ügyfeleikhez.
Fotó: Babják Tamás