Márciustól Metykó Tibor tölti be az Euronics Műszaki Áruházlánc marketing- és kommunikációs igazgatói posztját. A vezető 17 éves szakmai tapasztalattal rendelkezik, amit marketing területen, többek között az energetikai és távközlési szektorban, valamint az építőiparban szerzett.
Az Euronicsnál fő feladatai közé tartozik a vállalat nemzetközi expanziójának elősegítése, a vásárlási konverzió további növelése és az Euronics márka erősítése lesz.
Az Euronics új marketingigazgatója a KÉSZ csoporttól érkezik, ahol marketing és vállalati kommunikációs igazgatóként építette fel a vállalat marketingosztályát. Értékesítésközpontú megközelítésével jelentősen javította a társadalmilag negatívabb megítélésű építőipar renoméját is. A KÉSZ csoportnál töltött ideje alatt kétszer választották be a „TOP 50 marketingkommunikációs döntéshozó” hazai listájára.
A szakember ezt megelőzően közel három évig egy nemzetközi csapatban felelt a Nokia 5G és vezetékes technológiai szegmensének globális marketing stratégiájáért. Korábban az Adamsky Budapestnél stratégiai és üzletfejlesztési ügynökségi vezetőként, a Samsung Electronicsnál és a Vodafone-nál propozícióért és vállalati szegmensekért felelős marketingvezetőként dolgozott.
A UPC-nél és még korábban az E.ON-nál szenior szegmensmenedzserként a vállalati és kormányzati szegmensek marketingstratégiájáért felelt.
Új pozíciójában Metykó Tibor feladata az online és offline látogatószám növelésén túl a vásárlási konverzió további javítása és az Euronics nemzetközi terjeszkedésének támogatása lesz.
Az elmúlt időszakban az Euronics ugrásszerű fejlődésen ment keresztül: a legnagyobb, több mint 60 üzletből álló offline hálózat mellé tavaly a legnagyobb magyar tulajdonú webshoppá lépett elő a vállalkozás online szegmense, amit az ugyancsak az elmúlt évben megnyitott ultramodern, robotizált logisztikai központ is támogat.
A napokban nyílt meg első koncepcióüzletük Budaörsön, ahol a legújabb ügyfélélmény-növelő eszközöket tesztelik.