Az eMAG és az Extreme Digital üzleti integrációja lezárultával megújul a társaság vezetése. Ennek részeként Várkonyi Balázs jelenlegi magyarországi ügyvezető regionális pozícióba kerül, feladatait pedig Daniel Spiridon, az eMAG csoport eddigi üzletfejlesztési vezetője veszi át.

Várkonyi BalázsSzeptember elsejével megújul az eMAG csoport vezetése. Várkonyi Balázs az eMAG Magyarország igazgatótanácsának az elnöke lesz, aki a társaság stratégiai döntései, valamint a magyarországi és a környező országok nagy beruházásainak és fejlesztéseinek előkészítésében működik közre, amelyeket a nemrég bejelentett dunaharaszti magyarországi logisztikai központból szolgál ki a vállalat.

Várkonyi Balázs, az Extreme Digital társalapítója 2019-ben lett az eMAG-Extreme Digital ügyvezetője, amikor az egykori két rivális e-kereskedelmi márka bejelentette összeolvadási szándékát. A két márka a fúziója keretében idén tavasztól az eMAG oldalán egységes e-kereskedelmi platformot hozott létre. Idén nyártól pedig már egységes regionális márkavíziójával, az eMAG márka alatt, továbbra is hibrid (online-offline) üzleti modellben működik tovább a cégcsoport.

A regionális terjeszkedésre fókuszálva, az eMAG Magyarország igazgatóságának elnökeként szeptembertől Várkonyi Balázs az eMAG nemzetközi tevékenységébe is jobban bekapcsolódik majd. Kelemen Gyula, az Extreme Digital másik társalapítója pedig a dunaharaszti logisztikai központ fejlesztéseinek irányítását végzi.

Spiridon DánielA megújuló vállalatvezetés Daniel Spiridonnal egészül ki, aki az eMAG Magyarország ügyvezető igazgatói szerepét veszi át ugyancsak szeptember 1-jétől. Daniel Spiridon jelenleg az eMAG cégcsoport üzletfejlesztési vezetője, aki 2021-ben csatlakozott a társasághoz, és eddigi munkájával hozzájárult a csoport régiós e-kereskedelmi ökoszisztémájának továbbfejlesztéséhez.

Az új magyarországi ügyvezető korábban tizenöt éven át töltött be vezető pozíciókat a McKinsey tanácsadó cégnél, ahol ügyvezető partnerként vezette a McKinsey romániai képviseletét. A McKinsey telekommunikációs, média és technológiai részlegének regionális vezetőjeként pedig a közép- és kelet-európai vállalatoknak növekedésének a felgyorsítását és digitális átalakulását támogatta.

A cégről

A 19 éve alapított eMAG közép-Kelet Európa egyik legnagyobb online kereskedője, amely kis- és középvállalkozásokat is bevonó piactér modellel működik. Az eMAG 2019-ben olvadt össze a magyarországi e-kereskedelem másik meghatározó szereplőjével, az Extreme Digitallal. A fúzióval egy több mint 800 dolgozót foglalkoztató, 125 milliárd forint nettó árbevételű vállalat (az Extreme Digital-eMAG Kft.) jött létre a magyar piacon, a cél ennek megháromszorozása öt éven belül.

Az eMAG magyarországi leányvállalata online kereskedőből nemrég hibrid modellre váltott: hét budapesti üzlete mellett öt vidéki városban is rendelkezik saját bolttal. Országszerte pedig már mintegy 600 helyszínen easybox csomagautomatákban teszi lehetővé a normál méretű termékek átvételét.